Sunday 28 April 2013

My Last week in UTP before Internship

Last week at UTP


My table Study , 4 Days before leaving
My beloved Book,cactus,merchandise and collection

My Future and internship company now
UTP Lake during 7:15 PM, Jog & Maghrib time

Erm, now 29 April 2013. My final exam akan start pada 2 May dan habis pada 4 May 2013. But adalah jugak preparation. I know it's hard to me focus sbb saya banyak main dari study enjoy sana-sini. But for me that was fun during ur student life. You must worth it. Love your self, bcoz it make your day happy and always smile without people ur love. 

Dalam masa 4 hari aku akan meninggalkan UTP, rasa sedih ada sbb terpaksa berpisah dengan kawan2 yang selalu lepak even aku nak pergi Internship jerk pon selama 7 bulan dan January tahun dpn baru aku akan return to UTP dan menyambung pengajian akhir aku sebagai student Universiti Teknologi PETRONAS (UTP). But gembira pon ada sebab dapat stay dengan family sebab aku dah lama berpisah dengan family. During my internship, aku akan stay dgn Family so jimatlah sikit sebab gi kerja dan balik abah hantar & amik. Makan pon just dkt cafe jerk for lunch. Makan malam mak masak. Yummy...  sib baiklah Intern dkt KL, if dpt jauh lagilah windu... Erm, gembira pon ada sebab yang lain jugak bcoz dah lama menderita dkt UTP nie since sem 1 until now. Biarlah aku happy with my path dan career now.. Lagi pon aku tlh dijanjikan peluang bekerja dgn Baker Hughes once aku dh hbs study, then going to Texas around 1 month for training kat sna. Insyallah I will make my family proud... Bak org kata keje kenalah ikhlas dan jangan buat sambil lewa.Oleh itu ada yang x berkat even dia nak nampak perfect di mata org, hipokrit semata-mata. Ego manusia kita x tahu. Org yang ego x akan kemana... 

OKlah the last paragraph just I want to say, Hidup kena blues, rock, santai,happy, gembira dan berfikiran positif untuk mengecapi kehidupan yang gembira di dunia dan akhirat.



No comments:

Post a Comment